Перейти до основного вмісту
Про Фонд > Відкриті вакансії >

Фахівець відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Офісу підтримки діяльності Фонду

Фахівець відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Офісу підтримки діяльності Фонду створює та поширює публікації, прес-релізи, статті, інформаційні повідомлення з промоції Фонду, енергоефективності та суміжних тем.

 

Фахівець відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду фахівця відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.

Основні обов'язки

  • Створення публікацій з промоції енергоефективності та суміжних тем для поширення на сайті Фонду та в соцмережах;
  • Створення та розміщення прес-релізів, статей, інформаційних повідомлень;
  • Взаємодія зі структурними підрозділами Фонду для підготовки публікацій, пошук інформприводів;
  • Участь у підготовці презентацій (текстова складова);
  • SEO-оптимізація контенту;
  • Моніторинг медіа та соцмереж, робота із зауваженнями;
  • Створення та дотримання контент-плану;
  • Участь у заходах та проектах;
  • Взаємодія зі ЗМІ, робота з інформаційними запитами.

Відповідальність

  • За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю;
  • За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
  • За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України;
  • За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під  час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію;
  • За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей;
  • За особисту нестриманість під час ділових зустрічей, порушення норм етикету ділового спілкування;
  • За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки

Вимоги до кандидатів

Базові обов’язкові вимоги
Освіта
Вища освіта за ступенем (освітньо-кваліфікаційним рівнем) магістр, спеціаліст або бакалавр за спеціальністю журналістика, філологія, зв’язки з громадськістю
Загальний досвід роботи
3 роки
Українська мова
Високий рівень володіння
Англійська мова
Робочий рівень володіння
Додаткові/бажані вимоги
Освіта
Курси журналістики, медіа школа/курси, інше.
Загальний досвід роботи
Досвід роботи у сфері ЗМІ, аналітики та публіцистики
Українська мова
Вільна
Англійська мова
Вільна
Професійні знання
Конституція України
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Закон України «Про звернення громадян»
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Закон України «Про доступ до публічної інформації»
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Закон України «Про інформацію»
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Знання основ маркетингу, інструментів просування в соціальних мережах та аналітики
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Рівень володіння писемної грамотності
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Навички написання статей, прес-релізів, новин
Базові обов'язкові вимоги: Глибокі знання / Бажані вимоги: Експертні знання
Особисті якості
Ефективність аналізу та висновків
- здатність швидко сприймати, відповідати, обробляти та узагальнювати інформацію;
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
Комунікація та взаємодія
- вміння слухати та сприймати думки;
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
Досягнення результатів
- чітке розуміння ЦКП своєї посади;
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
Стресостійкість
- розуміння своїх емоцій та емоцій співрозмовника;
- управління своїми емоціями;
- оптимізм та емоціями співрозмовника.
Мотивація
- чітке бачення своєї місії на обраній посаді в Фонді;
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
Абстрактне мислення
- здатність до логічного мислення;
- вміння встановлювати причино 
- наслідкові зв’язки.
Вербальне мислення
- здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією.

Переваги

- Досвід роботи на тему ЖКГ, ОСББ, енергоефективності;

- Участь у впровадженні державних реформ протягом 2015 – 2019 років;

- Досвід роботи в міжнародних організаціях та/або проектах міжнародних організацій.

Умови працевлаштування

Трудові відносини з фахівцем відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору). Очікуваний рівень заробітної плати – 30000,00 гривень на місяць (до оподаткування).

Подання документів

Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:

1. Біографічна довідка (резюме);

2. Копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;

3. Копія документа про вищу освіту;

4. Згода на обробку персональних даних;

5. Мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;

6. Рекомендації (за наявності).

Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода  на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)

Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних

Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.

Строк подачі документів: до 24:00 2 грудня 2019 року.

Етапи конкурсного добору:

  1. Прийом документів
  2. Тестування
  3. Співбесіда з конкурсною комісією
  4. Фінальна співбесіда

За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua