Фахівець із зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації
Фахівець із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації організовує роботу Фонду з громадськістю і засобами масової інформації.
Фахівець із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду фахівець із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу маркетингу, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.
Основні обов'язки
- Взаємодія зі структурними підрозділами з метою збору інформації для підготовки публікацій, пошук інформприводів;
- Антикризові комунікації та репутаційний менеджмент;
- Комунікаційна підтримка проектів компанії;
- Ініціативи стосовно вдосконалення існуючих в компанії каналів та інструментів комунікацій
- Участь в розробці pr-стратегії Фонду;
- Участь в розробці плану заходів Фонду;
- Організація прес-конференції, брифінгів, інтерв'ю, тощо, членів Наглядової ради, Дирекції та директора;
- Підготовка прес-релізів про діяльність Фонду, новин, публікацій;
- Створення інформаційних приводів;
- Організація та супровід участі у масових заходах (виставки, презентації, події, ін.);
- Аналіз ефективності проведених PR-кампаній;
- Ведення встановленої документації та підготовка звітності у встановлений термін;
- Адміністрування офіційного веб-сайту Фонду, сторінки в соціальних мережах (підготовка інформаційних постів, відповіді на коментарі, інше);
- Пошук підрядників, розробка ТЗ, контроль виконання робіт.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю;
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України;
- За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію;
- За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей;
- За особисту нестриманість під час ділових зустрічей, порушення норм етикету ділового спілкування;
- За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм та емоціями співрозмовника.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
- Досвід роботи на тему ЖКГ, ОСББ, енергоефективності;
- Досвід роботи в міжнародних організаціях та/або проектах міжнародних організацій;
- Досвід роботи у неприбуткових установах /організаціях /бюджетних установах.
Умови працевлаштування
Трудові відносини з фахівцем із зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору). Очікуваний рівень заробітної плати – 30 000, 00 гривень на місяць (до оподаткування).
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків.
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 1 листопада 2020 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Ситуаційне завдання
- Співбесіда з конкурсною комісією
- Фінальна співбесіда
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua