Начальник відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів
Основним завданням начальника відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів є співпраця та підтримка клієнтів Фонду, розробка та удосконалення внутрішніх процедур, взаємодія з МФК та з банками-партнерами, в частині логістики заявок, створення контакт-центру.
Начальник відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів належить до професійної групи «Керівники». Призначення на посаду начальника відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду за погодженням (затвердженням) Наглядовою радою, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю. Начальник підтримки клієнтів та супроводу проектів безпосередньо підпорядковується технічному директору Фонду.
Основні обов'язки
- Здійснює керівництво діяльністю відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів (далі – відділ).
- Розробляє, організовує та підтримує процеси обробки заявок на часткове відшкодування вартості заходів з енергоефективності (далі – заявки), супроводу проектів та підтримки Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
- Бере участь у розробленні процедур Фонду з обробки заявок.
- Бере участь у розробці нормативної бази, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок, супроводом проектів та підтримкою Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
- Бере участь у розробці процедур і розробці документів, в рамках договору про співфінансування з партнерами Фонду, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок.
- Розробляє перспективні і річні плани роботи відділу.
- Забезпечує виконання правил і заходів системи внутрішнього контролю Фонду.
- Оформляє документи, необхідні для діяльності відділу.
- Співпрацює з іншими підрозділами Фонду для досягнення спільних цілей.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
- За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію.
- За не санкціоноване керівництвом представлення інтересів Фонду, наслідки самостійних дій і рішень.
- За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей;
- За порушення норм етикету ділового спілкування;
- За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки.
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом таідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм та емоціями співрозмовника.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
- Досвід роботи з міжнародними організаціями або у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
- Досвід роботи у неприбуткових установах /організаціях /бюджетних установах.
Умови працевлаштування
Трудові відносини з начальником відділу підтримки клієнтів та супроводу оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору). Очікуваний рівень заробітної плати –45 500,00 гривень на місяць (до оподаткування).
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків.
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 3 січня 2021 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Письмове ситуаційне завдання
- Співбесіда з конкурсною комісією
- Співбесіда з Дирекцією
- Схвалення Наглядовою радою
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua