Фахівець з публічних закупівель
Планування, організація та проведення закупівельної діяльності з метою задоволення потреб Фонду на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, розуміння аспектів участі та контролю у закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель.
Фахівець з публічних закупівель належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду фахівця з публічних закупівель та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується директору Фонду.
Основні обов'язки
- Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- Планування закупівель:
- Збирання, агрегування потреби Фонду у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
- Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
- Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
- Участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
- Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
- Організація та проведення закупівель:
- Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
- розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
- проведення закупівельних процедур в електронній системі публічних закупівель відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”;
- забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
- надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
- розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
- Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
- Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
- Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
- Недопущення створення конфлікту між інтересами Фонду та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Фонду.
- Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
- Аналіз проведених закупівель:
- Аналіз проведених закупівель.
- Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявляти ризики публічних закупівель.
- Виконання супровідних функцій:
- Участь у договірній роботі:
- Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
- Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
- Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
- Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця) та її опрацювання.
- Виконання супровідних функцій:
- Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
- Підготовка та надсилання органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель.
- Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
- Робота в електронній системі закупівель.
Відповідальність
- За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю;
- За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
- За порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом - згідно із законами України.
- Уповноважена особа персонально відповідає:
- - за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України;
- - за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється в електронній системі закупівель;
- За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України;
- За розголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі під час виконання обов’язків, службової інформації, комерційної таємниці, недотримання норм наказів (розпоряджень) та інструкцій щодо роботи з документами, що містять службову інформацію;
- За підготовку й надання завідомо недостовірних відомостей;
- За особисту нестриманість під час ділових зустрічей, порушення норм етикету ділового спілкування;
- За порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, трудової дисципліни, норм охорони праці, пожежної безпеки
Вимоги до кандидатів
- здатність встановлювати логічні взаємозв’язки;
- здатність робити коректні висновки.
- вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово);
- готовність ділитися досвідом та ідеями, відкритість у обміні інформацією;
- орієнтація на командний результат.
- чітке бачення результату;
- сфокусовані зусилля для досягнення результату;
- запобігання та ефективне подолання перешкод;
- навички планування своєї роботи;
- дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач.
- управління своїми емоціями;
- оптимізм.
- розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади
- вміння встановлювати причино
- наслідкові зв’язки.
Переваги
Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу/кредитування/гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
Досвід роботи у неприбуткових установах/організаціях/бюджетних установах.
Умови працевлаштування
Трудові відносини з фахівцем з публічних закупівель оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору) . Очікуваний рівень заробітної плати – 30 000 гривень на місяць (до оподаткування).
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
1. біографічна довідка (резюме);
2. копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
3. копія документа про вищу освіту;
4. згода на обробку персональних даних;
5. мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
6. рекомендації (за наявності);
7. реєстраційний номер облікової картки платника податків.
*Заява щодо бажання взяти участь у конкурсі та згода на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан копія або pdf-формат)
**реєстраційний номер облікової картки платника податків подається претендентами, допущеними до співбесіди з Директором.
Заява про участь у конкурсному доборіЗгода на обробку персональних даних
Усі документи складаються українською мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Строк подачі документів: до 24:00 12 квітня 2021 року.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів
- Усне ситуаційне завдання/співбесіда з конкурсною комісією
- Фінальна співбесіда
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися:hr@eefund.org.ua