Експерт відділу оцінки проектів забезпечує фінансову оцінку отриманих проектів і заявок на предмет їх відповідності програмі (ам) та вимогам Фонду.
Статус посади
Експерт відділу оцінки проектів належить до професійної групи «Професіонали». Призначення на посаду експерта відділу оцінки проектів та звільнення з неї здійснюється наказом директора Фонду, з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю, безпосередньо підпорядковується начальнику відділу, фінансовому директору та директору Фонду.
Основні обов’язки:
- Здійснює фінансову оцінку проектів (зокрема, документів заявників/бенефіціарів, договорів, актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних та платіжних документів, що подаються на підтвердження здійснення таких прийнятних заходів: проведення попереднього енергетичного аудиту; розробку проектної документації та її експертизу (в тому числі обстеження об’єкта (будівлі)); послуги з технічного та авторського наглядів; сертифікацію енергетичної ефективності після реалізації проекту; обстеження інженерних систем будівлі, на яких здійснено заходи із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності під час реалізації проекту; впровадження заходів з енергоефективності; та інших договорів і первинних документів, що можуть подаватись заявниками/бенефіціарами для отримання часткового відшкодування понесених ними витрат в рамках участі в програмі(ах) Фонду (далі – гранту)) на предмет їх відповідності програмі(ам) і вимогам Фонду.
- Здійснює попередній та остаточний розрахунок розміру грантів.
- Бере участь в організації процесу формування документів на виплату грантів.
- Бере участь в організації супроводу договорів про співпрацю з банками-партнерами в частині інформування про здійснення виплати грантів.
- Бере участь у підготовці та надання відповідей на запити, що стосуються компетенції Відділу.
Вимоги до кандидатів:
Вимоги | Базові обов’язкові вимоги | Додаткові/бажані вимоги | |||
Кваліфікаційні вимоги | |||||
Освіта | Вища освіта першого або другого рівня (магістр, спеціаліст, бакалавр) за галуззю знань «Економіка підприємства» або «Управління та адміністрування», або «Фінанси», або інші дотичні галузі. | Отримання додаткової освіти, проходження курсів, семінарів з відповідного фінансового або будівельного напрямку підготовки. | |||
Загальний досвід роботи | Не менше 3-х років | Досвід роботи економістом/бухгалтером у сфері будівництва/службі замовника | |||
Досвід роботи за фахом | Не менше 1-го року | Досвід роботи економістом/бухгалтером у сфері будівництва/службі замовника | |||
Українська мова | Вільне володіння | ||||
Англійська мова | Базовий рівень володіння | Вільне володіння | |||
Професійні знання | |||||
А. Професійні знання та навички | |||||
Знання основ відповідного фінансового законодавства України | Глибокі знання | Експертні знання | |||
Навички проведення та перевірки розрахунків, калькуляції робіт і послуг | Глибокі знання | Експертні знання | |||
Навички роботи із первинними документами бухгалтерського обліку, договорами, актами виконаних робіт /наданих послуг, зокрема актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), платіжними документами (платіжними інструкціями), банківською документацією тощо | Глибокі знання | Експертні знання | |||
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office | Глибокі знання | Експертні знання | |||
Б. Вимоги до компетенцій | |||||
Ефективність аналізу та висновків | – здатність швидко сприймати, відповідати, обробляти та узагальнювати інформацію;
– здатність встановлювати логічні взаємозв’язки; – здатність робити коректні висновки. |
||||
Комунікація та командна взаємодія | – вміння слухати та сприймати думки;
– вміння дослухатися до думки, чітко висловлюватися (усно та письмово); – готовність ділитися досвідом та ідеями, відкритість у обміні інформацією; – орієнтація на командний результат. |
||||
Досягнення результатів | – чітке розуміння цільових ключових показників своєї посади;
– чітке бачення результату; – сфокусовані зусилля для досягнення результату; – запобігання та ефективне подолання перешкод; – навички планування своєї роботи; – дисципліна та відповідальність за виконання своїх задач. |
||||
Стресостійкість | – розуміння своїх емоцій та емоцій співрозмовника;
– управління своїми емоціями; – оптимізм. |
||||
Мотивація | – чітке бачення своєї місії на обраній посаді в Фонді; – розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади. |
||||
Абстрактне мислення | – здатність до логічного мислення;
– вміння встановлювати причино – наслідкові зв’язки. |
||||
Вербальне мислення | – здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією. | ||||
Числове мислення | – здатність розуміти та працювати з числовою інформацією. | ||||
Переваги:
- Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу /кредитування/ гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
Умови працевлаштування
Трудові відносини з експертом відділу оцінки проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового договору. Очікуваний рівень заробітної плати – 48 000, 00 гривень на місяць (до оподаткування) на умовах повного робочого часу.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою Заяву* щодо бажання взяти участь у конкурсі. До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія військово-облікового документа або електронного військово-облікового документа, згенерованого станом на дату подання документів для участі у конкурсному доборі, з відповідними реквізитами та позначками про оновлення даних (для військовозобов’язаних, призовників та резервістів);
- копії інших документів, що підтверджують відповідність посаді.
*Заява (за зразком) щодо бажання взяти участь у конкурсі та Згода (за зразком) на обробку персональних даних заповнюється власноруч, підписується особисто та надсилається разом з іншими зазначеними до заяви додатками на електрону адресу в незмінюваному форматі (скан-копія або pdf-формат).
Зразки документів (заява та згода) для заповнення додаються до цього оголошення.
Усі документи складаються державною мовою.
Документи відправляються на електронну адресу hr@eefund.org.ua. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Термін подачі документів: з 13 жовтня 2025 року по 02 листопада 2025 року до 24:00 (за київським часом).
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Усна співбесіда з конкурсною комісією;
- Фінальна співбесіда з директором за напрямком.
За додатковою інформацією стосовно процесу подання документів прохання звертатися: hr@eefund.org.ua