Восьма редакція програми “Енергодім”: подавати заявки можна буде онлайн

30 червня 2021 року Наглядова рада Фонду енергоефективності затвердила чергові зміни до Програми підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків “Енергодім”, а також інших документів, що є невід’ємною частиною програми.

Програма в новій редакції вступає в дію з 7 липня 2021 року, за виключенням змін, що стосуються запровадження Фондом Веб-порталу електронних послуг. Це означає, що вже з цього дня усі заявки прийматимуться у новій редакції. 

 

Перехідний період триває 21 календарний день з дня вступу в дію нової редакції Програми. Тобто, до 27 липня  2021 року Фонд буде приймати документи і за формами чинної редакції Програми, і за  формами, встановленими попередньою редакцією (від 17 грудня 2020 року). А зміни, пов’язані з Веб-порталом електронних послуг, будуть введені в дію на підставі окремого рішення Дирекції Фонду.

Текст Програми “Енергодім” в новій редакції та супровідні документи містяться на сайті Фонду енергоефективності за посиланням: /dokumenty-fond/

ЩО ЗМІНИЛОСЯ?

Створення веб-порталу, через який ОСББ подаватимуть заявки

ОСББ зможуть подавати заявки та всі супровідні документи на спеціальному веб-порталі в онлайн-режимі.

Це означає, що вся комунікація з Фондом може відбуватися онлайн через персональний електронний кабінет користувача програми “Енергодім”.

Нововведення дозволить спростити процес подачі документів, уникнути ряду типових помилок та скоротить час надходження документів до Фонду. 

 Коли запрацює веб портал заявок?

Орієнтовно в тестовому режимі ОСББ зможуть подавати заявки за програмою “Енергодім” вже наприкінці липня 2021 року. Про це Фонд додатково поінформує на своєму веб сайті. 

В першу чергу з’явиться можливість подавати заявки на участь. Заявки на затвердження проекту та верифікацію будуть надані пізніше.

Хто може подавати заявки через електронний кабінет?

Заповнювати заявки онлайн зможуть голови правління ОСББ та уповноважені ними особи, але підписуватиме заявку кваліфікованим електронним підписом посадової особи тільки голова правління ОСББ.

Чи є обов’язковим використання електронного кабінету при поданні заявок?

Використання онлайн платформи НЕ Є обов’язковим. У ОСББ залишається можливість подавати заявки офлайн через обраний банк-партнер або безпосередньо до Фонду в дозволених Програмою випадках.

Чи залишиться необхідність надсилати документи в паперовому вигляді?

Ні, при поданні документів через онлайн платформу не потрібно надсилати паперові документи.

Як зайти до електронного кабінету? 

Посилання на вхід буде розміщене на сайті Фонду (www.eefund.org.ua). Вхід до веб порталу здійснюється з використанням електронного ключа.

Всі документи подаватимуться з використанням кваліфікованого електронного підпису у вигляді сканкопій з оригіналу документа у форматі, який підтримує система. 

Чи передбачено навчання для отримання ОСББ навичок у роботі з електронним кабінетом?

Навчання буде проводитися обов’язково відразу після того, як Фонд додатково оголосить про можливість прийому заявок через онлайн портал.

 ВАЖЛИВО! Разом з тим, умовами Програми передбачено, що заявки на зміни (подається після заявки на затвердження проекту у разі, якщо необхідно внести зміни в проектну документацію), на верифікацію та на продовження строку реалізації проекту можуть подаватись через веб-портал лише, якщо заявка на участь у Програмі чи на затвердження проекту були подані через нього. Доопрацьовані документи до заявки мають подаватись у той же спосіб, що і була подана сама заявка.

Крім того, якщо ОСББ подає заявку на участь у програмі “Енергодім” через веб-портал електронних послуг, то воно має додатково надати такі супровідні документи: 

  • довідку банку-партнера про підтвердження повноважень представника заявника;
  • довідку банку-партнера про відкритий рахунок заявника у фінустанові-партнері. 

Решта змін до програми “Енергодім в редакції від 30 червня 2021 передбачає: 

  • зміну процедури прийняття рішень щодо заявок, зокрема, відтепер Дирекція приймає рішення лише щодо схвалення і відхилення заявок, а також про доопрацювання у виключних випадках. Повідомлення про доопрацювання заявок надсилається бенефіціару на підставі висновків структурних підрозділів;
  • зняття обмеження щодо продовження строку розгляду заявок на 25 робочих днів у разі виявлення необхідності уточнення або перевірки отриманої інформації від ОСББ. Передбачено, що продовження розгляду може бути здійснене на необхідний для отримання інформації строк, адже така необхідність продиктована реальними випадками, коли Фонд не має змоги дотриматись цих строків, так як потребує отримання інформації від третіх осіб;
  • якщо від одного ОСББ буде подано декілька заявок на загальну суму більше ніж 5 млн грн, тоді всі такі заявки подаються на затвердження Наглядової ради, що вплине на строк розгляду таких заявок.

Рекомендуємо ознайомитися з детальним описом змін в ПОРІВНЯЛЬНІЙ ТАБЛИЦІ